Lirik Lagu Kini Kau Ku Jadikan Teman Ku

Dengan si dia yang ku idamkan. Mungkinkah kita tak sehaluan.

Lirik Lagu Rohani Klzzz3wkzglg

Dan jika kau berkenan Jadikan ku teman teman teman teman Berteman dan meneman Bukan sekadar kawan teman.

Lirik lagu kini kau ku jadikan teman ku. Oct 08 2020 Lirik Lagu Teman Iman Troye Ku pilih-pilih lagiPilih-pilih hati Puas ku mencari Dan jika kau berkenan Jadikan ku temanTeman teman teman. Langitan biru di takluk awan. Musik-musik dari Iman Troye diterima baik oleh masyarakat Indonesia.

Tapi akhirnya ku move on darimu. Ku memang masih lugu hanya tahu kamu. Beliau ialah seorang penggubah lagu penulis lirik dan penerbit rakaman Malaysia.

Beliau banyak bekerjasama dengan penyanyi Hael Husaini dan beberapa artis lain seperti Siti Nurhaliza Faizal Tahir dan Elizabeth Tan. Cantik wajahmu tak pernah ku lupa. Saya mendengar lagu ini kali ke-5 pada 17 April 2021.

Rama-rama hinggap di bunga taman. Dan jika kau berkenan. Mudah-mudahan ku dipertemukan Dengan Si dia yang ku idamkan Kini aku kesunyi-sepian Berbantal panjang sebagai teman.

Oh cinta yang indah mekar. Kini gugur bila dibiar. Lirik Lagu Teman Iman Troye.

Berbantal panjang sebagai teman. Jan 24 2021 Lirik Lagu Teman Imantroye ini dihasilkan oleh Ezra Kong. Lagu Jadikan Aku Penggantimu merupakan lagu yang dipopulerkan oleh Hati Band.

Bukan sekadar kawan Teman teman teman Lirik Lagu Malaysia More From Artist. Mudah-mudahan ku dipertemukan Dengan si dia yang ku idamkan Kini aku kesunyi-sepian Berbantal panjang sebagai teman. Gilir-gilir janji Yang dimungkiri.

Oh cinta yang indah mekar Kini gugur bila. Takkan lagi ku tertipu. Sep 30 2020 Langitan biru di takluk awan.

Ku tertanya-tanya mengapa hanya sementara. Jadikan ku teman teman teman teman Berteman dan meneman. Oct 24 2020 Kini gugur bila dibiar Ku tertanya-tanya mengapa hanya sementara Aku pilih-pilih lagi Pilih-pilih hati Puas ku mencari Bergilir-gilir ganti Gilir-gilir janji Yang dimungkiri Ku pilih-pilih lagi Pilih-pilih hati Puas ku mencari Dan jika kau berkenan Jadikan ku teman Teman teman teman Berteman dan meneman Bukan sekadar kawan Teman teman teman.

Oh cinta yang indah mekar. Bergetar rasa seluruh tubuhku bergetar. PRE CHORUS Oh cinta yang indah mekar Kini gugur.

Langitan biru di takluk awan. Lirik Lagu Jadikan Aku Penggantimu dari Hati Band. Kau lagi kau lagi Kau lagi Terus muncul dalam mimpi-mimpi ku.

Haruskah ku terus mengimpikan. Dec 31 2020 Lirik Lagu Sepanjang Zaman. LIRIK LAGU TEMAN DARI IMAN TROYE by zyaakma - 0701 Rama-rama hinggap di bunga taman.

Mengapa kau lagi kau lagi Kau lagi. Bukan sekadar kawan teman teman teman Ku timang-menimang dalam fikiran. Sorry sorry ku sudah lupakan kamu.

Tak mungkin tuk miliki. Aku pilih-pilih lagi Pilih-pilih hati Puas ku mencari. Teman teman teman Ku timang-menimang dalam fikiran.

Kini ku tau kamu ku tau aslimu. Kini aku kesunyi-sepian Berbantal panjang sebagai teman. Song Producer Ezra Kong.

Berikut di bawah ini lyrics selengkapnya. Karena ku tau kau tak rasakan yang sama di hati. Oh cinta yang indah mekar.

Lirik Lagu Teman by Iman Troye ciptaan dari ARamlee Ezra Kong. Musik-musik dari Hati Band diterima baik oleh masyarakat Indonesia. Dan tak berfikir untuk dekat yang lain.

Lirik Lagu dari Iman Troye Teman. Dan jika kau berkenan. Dan jika kau berkenan Jadikan ku teman.

Lirik Lagu Teman ini dicipta oleh Ezra Kong dan ARamlee. Meski ku tau tak mungkin dirimu tuk ku miliki. Saya bukan saja menyukai cerita dalam lagu ini tapi muziknya juga.

Rama-rama hinggap di bunga taman Langitan biru di takluk awan Senangnya bila berdua-duaan Saat berjauh rindu-rinduan. Namun kau buatku semakin jatuh hati. Dan jika kau berkenan Jadikan ku teman.

Dan jika kau berkenan jadikan ku teman mu dan bukan. Dengan Si dia yang ku idamkan. Disini tidak tersedia chord dasar kunci gitar lagu ini.

Adakah kita kan berkekalan. Berbantal panjang sebagai teman Oh cinta yang indah mekar Kini gugur bila dibiar Ku tertanya-tanya mengapa hanya sementara Aku pilih-pilih lagi Pilih-pilih hati Puas ku mencari Bergilir-gilir ganti Gilir-gilir janji Yang dimungkiri Ku pilih-pilih lagi Pilih-pilih hati Puas ku mencari Dan jika kau berkenan Jadikan ku teman Teman teman teman. Lagu Teman merupakan lagu yang dipopulerkan oleh Iman Troye.

Nov 08 2020 LIRIK LAGU TEMAN - IMAN TROYE. Disini saya telah mengongsikan kepada anda muzik video yang telah dimuat naik oleh XO HOUSE. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda.

Apr 20 2021 Lirik Lagu Teman Iman Troye. Seperti waktu kau bohongi aku. Nov 23 2020 Lirik Lagu Teman.

Director Producer Adib Hamdi. Ramarama hinggap di bunga taman. Saat ku berkenalan dengan dirimu.

Oh cinta yang indah mekar. Jan 12 2021 Lirik Lagu TEMAN - Iman Troye Assalamualaikum. Halaman ini hanya menyajikan syair liriknya saja.

VERSE Rama-rama hinggap di bunga taman Langitan biru di takluk awan Senangnya bila berdua-duaan Saat berjauh rindu-rinduan. Lirik Lagu Iman Troye - Teman. Berbantal panjang sebagai teman.

Lirik Lagu Rohani Klzzz3wkzglg

Lirik Lagu Rohani Klzzz3wkzglg

Lirik Lagu Rohani Klzzz3wkzglg

Lirik Leisure Nature

Lirik Lagu

Kumpulan Lirik Lagu

Lirik Lagu Cinta Tak Harus Memiliki Setia Band St12 Lagu Cinta Lirik Lagu Lirik

Lirik Lagu Rohani Klzzz3wkzglg

Lirik Lagu Ku


0 Response to "Lirik Lagu Kini Kau Ku Jadikan Teman Ku"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel